Основними завданнями запропонованих
задач з алгебри для 9 класу є:
- вдосконалення обчислювальних навичок школярів (при виконанні відсоткових розрахунків, обчисленні членів прогресії, обчисленні суми перших n членів арифметичної прогресії );
- вироблення вмінь використовувати статистичні методи аналізу для подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, знаходження середнього значення;
- формування вмінь читати та інтерпретувати дані таблиць,
- інтерпретувати результати статистичних експериментів.
Задачі геометричного змісту дають можливість
описувати взаємне розміщення в просторі двох прямих, записувати і пояснювати
формули площ поверхонь і об’ємів зазначених у програмі геометричних фігур. Вони
спрямовані на:
- формування навичок складання числових виразів до задач прикладного характеру та вміння показати практичне застосування одержаних знань у різних професіях;
- розвиток логічного мислення та просторової уяви;
- розвиток уміння самостійно здобувати знання та застосовувати їх у різних ситуаціях, формувати активну життєву позицію.
Всі задачі мають практичний зміст,
тому розкривають методологічне питання взаємозв'язку теорії та практики;
формують в учнів наукове світорозуміння; активізують пізнавальну діяльність;
сприяють розвитку компетенцій; забезпечують розвиток технічної творчості;
здійснюють профорієнтаційну роботу.
Багата змістова частина матеріалу,
використаного для складання задач,
надасть можливість учням глибше оволодіти знаннями про природу рідного
краю, формувати розуміння необхідності гармонії людини з природою, разом з
науковцями шукати альтернативу існуючим джерелам енергії. Робота над задачами допоможе формувати в
учнів відповідальне ставлення до свого здоров'я, значення вітамінів та
здорового харчування. Школярі зможуть долучитися до розв'язання
соціально-економічних проблем регіону. Використання статистичних методів
аналізу сприятиме розширенню життєвого
досвіду учнів. Елементи краєзнавства сприятимуть вихованню любові до рідного
краю, гордості за свій народ, його героїчне минуле і славне сьогодення. Таким чином,
розвиватиметься особистість
школяра, забезпечуватиметься його
математична грамотність як здатність розуміти роль математики в світі, в якому
він живе, висловлювати обґрунтовані математичні судження і використовувати
математичні знання для задоволення пізнавальних і практичних потреб.
Відсоткові розрахунки. Знаходження числа за його відсотком
Відсоткові розрахунки. Знаходження відсотків від числа
Відсоткові розрахунки. Відсоткове відношення двох чисел
Статистика. Середнє значення величини
Арифметична прогресія
Статистика
Початкові відомості зі стереометрії. Об'єм прямокутного паралелепіпеда
Початкові відомості зі стереометрії. Об'єм циліндра
Початкові відомості зі стереометрії. Взаємне розміщення прямих у просторі
Відсоткові розрахунки. Знаходження числа за його відсотком
Відсоткові розрахунки. Знаходження відсотків від числа
Відсоткові розрахунки. Відсоткове відношення двох чисел
Статистика. Середнє значення величини
Арифметична прогресія
Статистика
Початкові відомості зі стереометрії. Об'єм прямокутного паралелепіпеда
Початкові відомості зі стереометрії. Об'єм циліндра
Початкові відомості зі стереометрії. Взаємне розміщення прямих у просторі
Відчуваю, що матеріал цікавий і заслуговує на саму високу нагороду. Але де можна побачити кілька завдань. Дякую!
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалить