6 клас



   Задачі та вправи , запропоновані учням 6 класу, передбачають формування та закріплення  вмінь і навичок:
  • використовувати ознаки подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10;
  • розкладати натуральні числа на прості множники;
  • знаходити спільний дільник та спільне кратне двох - трьох чисел;
  • найбільший спільний дільник (НСД) і найменше спільне кратне (НСК) двох - трьох чисел;
  • застосовувати основну властивість дробу;
  • перетворювати звичайний дріб у десятковий;
  • знаходити ймовірність випадкової події;
  • знаходити відношення чисел і величин;
  • будувати та аналізувати стовпчасті та кругові діаграми;
  • розв’язувати три основні задачі на відсотки.
   Всі задачі мають практичне спрямування і передбачають вироблення в учнів умінь використовувати здобуті знання не тільки під час вивчення самої математики, а й інших предметів та в реальному житті. Розв'язуючи задачі, учні шукатимуть шляхи протистояння ерозії грунтів та опустелюванню степової зони, збереження лісу, розв'язання екологічних проблем та ефективного використання природних ресурсів. Елементи краєзнавства покликані позитивно вплинути на результативність знань учнів, на розвиток їх як особистостей, здатних протистояти натиску бездуховності, зберегти чистоту душі, багаті національні традиції рідного краю. Розв'язуючи такі задачі, діти заглибляться в далеке історичне минуле рідного міста, по новому дивитимуться на його архітектурні пам'ятки, людей, чиє життя і діяльність прославили рідне Гуляйпілля і « любитимуть батьківщину не за те, що вона велика, а за те, що своя» (Сенека). Розв'язання задач з валеологічним змістом націлить на здоровий спосіб життя та культуру харчування. Задачі економічного та сільськогосподарського змісту познайомлять дітей із застосуванням математики в організації, технології сучасного виробництва.

Комментариев нет:

Отправить комментарий